Wachttijd

Als u lang heeft moeten wachten tot u een jurist aan de telefoon kreeg spijt ons dat, echt waar. We leggen u hieronder graag uit waarom u soms even moet wachten. Ook bieden wij u de mogelijkheid om voorrang te krijgen op de reguliere wachtrij.

Waarom überhaupt wachttijd

Kort gezegd lukt het ons simpelweg niet om altijd goed te voorspellen wanneer er opeens heel veel mensen tegelijk gaan bellen met een juridische vraag. Ondanks dat we al jaren statistische analyse doen, goed kijken naar het weerbericht (als heel Nederland op het terras zit belt er bijvoorbeeld bijna niemand) en écht ons gezond verstand gebruiken. Daarnaast is de lengte van een juridisch adviesgesprek veel moeilijker vooraf te voorspellen dan van bijvoorbeeld een algemene klantenservice. Omdat de Rechtstelefoon bovendien ook volledig onafhankelijk is, hebben we helaas geen subsidiepot waarmee we constant een groot overschot aan juristen op kantoor kunnen hebben zitten.

Voorrang op de wachtrij

Onze leden krijgen voorrang op de reguliere wachtrij. Daarom kan het soms dus zo zijn dat u langer moet wachten doordat één van onze leden belt. Ook bellen leden naar ons lokale telefoonnummer, zonder extra belkosten. U bent al lid voor maar €7,42 per maand en krijgt dan ónbeperkt juridisch advies van ons. Uw lidmaatschap is na aanmelding binnen 5 minuten actief.

Contact met ons over wachttijd

Wilt u, na het bovenstaande gelezen te hebben, contact met ons over wachttijd? Dan kan dat natuurlijk! Stuur onze klantenservice in dat geval een e-mail op klantenservice@rechtstelefoon.nl met als onderwerp ¨wachttijd¨.

Gaat u ons een e-mail sturen? Verzend deze dan alstublieft vanaf het e-mailadres dat wij al van u hebben. Om privacyreden kunnen we u anders in veel gevallen niet of niet goed verder helpen.