Klachten

Als u op deze pagina komt kijken dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Allereerst onze excuses daarvoor! We vinden het geweldig dat u, ondanks dat u niet volledig tevreden bent, u de moeite neemt om ons dat te laten weten. Zonder klachten kunnen we fouten niet verbeteren. Bedankt.

Wilt u een klacht indienen?

Een klacht indienen kan bij ons schriftelijk middels onderstaande klachtformulier. Omschrijf in ieder geval duidelijk wat de klacht is, het telefoonnummer waarmee u belde en het moment van gesprek (datum en tijdstip). Indien u ons niet belde, dan is dat natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast hebben we voor een goede afwikkeling uw volledige naam en contactgegevens nodig.

Na ontvangst van uw klacht reageren wij binnen 10 werkdagen. Soms kunnen we uw klacht dan meteen beantwoorden, in andere gevallen hebben we meer tijd nodig en geven we aan wanneer u op een reactie kunt rekenen.

Naam *
Naam